
Jalal Selmani
Mediaondernemer, oprichter en eigenaar van FLOES
Plaats
Amsterdam
Specialisaties
Financiele bewustwording
Categorieën
Neem contact op
Neem contact met ons op voor meer informatie:
Biografie
Een aantal wetenswaardige feiten over Jalal:
Zijn missie is om jongeren financieel bewust te maken. Hij weet veel over onderwerpen die te maken hebben met: personal finance, beleggen en ondernemen.
Hij heeft voor RTL-Z een programma gepresenteerd en geproduceerd (The Business Battle). Dit leverde hem een notering in De Kleurrijke Top 100 én een nominatie voor De Mediabelofte van 2016.
Hij is regelmatig te horen bij NPO Radio (NPO FunX) als geld expert en bij New Business Radio als host van Kaching!
Hij staat nu al ingeschreven bij diverse sprekersplatforms (o.a. De Jonge Spreker, De Spreker), maar hij staat er zeker voor open om zijn kwaliteiten en kundigheid ook op andere kanalen te delen.
Hij heeft tijdens The Dutch Media Week een tv-format mogen pitchen voor Frans Klein (NPO). Hier werd door de jury zeer enthousiast op gereageerd.
De jongste RvT’er van Amstelveen, namelijk bij de lokale omroep AAN! – Amstelveen.
Jalal gaat binnenkort columns schrijven voor het FD, de grootste zakenkrant van Nederland.
Talpa-presentator Wilfred Genee coacht hem af en toe inhoudelijk.
(Wilfred Genee): ‘‘Jalal komt er wel. Als exponent van een nieuwe generatie mediamensen voorspel ik hem een mooie toekomst. Gedreven, betrokken en doelgericht, aangevuld met een aanstekelijk enthousiasme en creativiteit. Soms zie ik iets de van de pedante presentator van Voetbal Inside, met dat verschil dat hij het pedante heeft vervangen voor een meer aaibare variant.” Als rolmodel voor jongeren kan hij een uitstekende toevoeging zijn voor jullie netwerk, bijvoorbeeld als jullie economische onderwerpen belichten of formats gaan ontwikkelen waarbij jullie iemand als Jalal nodig hebben. Denk aan onderwerpen die met de huizenmarkt, crypto, rijkdom en schulden te maken hebben. Een podcast, talkshow, docu of online programma over geldzaken, zou ook uitstekend bij Jalal passen.De optimistische, ondernemende en vrolijke houding van Jalal bewijst dat er wel degelijk verfrissende geluiden bestaan in Nederland.
Via deze link kun je de showreel van zijn productiebedrijf bekijken. Online hebben we honderdduizenden jongeren weten te bereiken met onze business content.
Via deze link kun je meer lezen over ”the story of Jalal’
https://www.dejongesprekers.nl/jalal-selmani-boeken-als-jonge-spreker/
https://www.despreker.nl/jalal-selmani/
https://www.linda.nl/nieuws/jalal-geen-verjaardagsfeestje-benefietavond/